Cik Qaqa Chiquititas ❤
THE SWEET OWNER



Cik Qaqa Chiquititas
Atika Baharudin
Sweet Sixteen '13
SPM Candidates 2014
SMK Tengku Panglima Perang Tengku Muhammad
6 December 1997

Saya akan menggunakan kata ganti nama "aku" disini. Sebab lebih selesa kot. Hehe. Mintak maaf ye readers :)

NAVIGATION

Navigation : touch hover image



Entry Owner Lyrics Ohsem

Assalamualaikum :) Hello peeps! Welcome to my super duper awesome blog :P Don't forget to follow me, drop your link and comment ❤


FAVOURITE QUOTES

Apabila untuk mendapatkan sesuatu itu. Bersungguh-sungguh macam mana pun kita. Bersusah-payah macam mana pun kita. Berusaha macam mana pun kita. Jika Allah s.w.t telah mengkehendaki itu bukan milik kita. Maka kita wajib menerimanya dengan hati yang redha. Sesungguhnya Allah telah menyediakan sesuatu yang lebih baik sebagai pengganti :)


TALKIE TALKING

No Harsh words here dear
Kindly drop your link
I will blogwalking you back
I'll be glad if you give your feedback about my blog
Let's be my super friends

 budak belum mandi kat sini



BLOG ARCHIVE



SPREAD THE LOVE



ASK ME?




PENGOMEN TERHEBAT

AWESOME CREDITS


Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Atika Baharudin
Follow: Facebook | Twitter 
Best Views : Google Chrome







Good Luck, Soulmates


p/s : Penggunaan kata ganti nama 'gua' digunakan bagi tujuan penyesuaian bunyi dalam entri ini. Harap maklum. (kay, tiru gaya pengetua berbicara)

Back to the topic, sape lah yg untung sgt dapat jadi soulmate's' gua tu, siap ada 's' lagi tu. Oh, ramainya. *boleh sediakan tong sampah utk anda muntah :P

Exam dah habis, fuh. Macamana lah result gua nanti agaknya, mmg bapak susah gila kot. Lagi2 subjek tough2 tu, bio gua awal2 dah dapat bad news. Sadis :/ Tapi, yang penting BM gua 'A'. Puih! BM je buat apa -.- Tak kisah lah, apa pun result gua, redha je (awal2 dah redha senanye xD) Yang penting gua dah usaha, tu je kemampuan gua kan :') Next year nak belajaq betui betui. SPM woi!

Cakap pasal SPM, baru gua sedar yg gua dah lari topik :D HOHO. Ni ha, soulmates gua ni nak SPM lah, esok kot! Gua dapat bayangkan acane dorang punya nerves tahap babun tu. Ni lah tujuan gua buat entri ni, nak wish their luck lah *dah tak paham lagi ke betapa sayangnya gua kat korang? -.- Kebetulan pulak semua soulmates gua sebaya xD Kuikui.
Ehem! Dia ni spesial sikit :3 Lama tak contact dia since dia nak exam ni. Baru2 ni dia sent chat kat fb said, "I'm sorry, gonna leave you for awhile. Please take a good care of yourself. Will you waiting for me?" "Haa, nape sedih je ayat niiiiiiiii..." Ye awak, saya tunggu awak. Dia memainkan byk peranan dlm hidup gua. Kawan, Sometimes musuh, sebab selalu suka nak bersaing dgn gua, tapi dia tak pernah menang pun. Boo :P Dia jugak ibarat abang yg melindungi, kakak yg kuat membebel dan selalu perasan bagus, ayah yg tegas dan prihatin (Oh, ini tipu. Bila masa dia kawin dgn mama gua xD) Senang ceghita, dia ni boyfriend gua ^^

MUHAMMAD FADZILLAH BIN SAZALI 
Ha, dia ni gua kenal dah genap setahun. Eh, lebih setahu kot. Tehee, bapak baik gilos punya manusia. Gua tak sure dia ni alien dari planet mana :D Gua panggil dia Oppa :3 Oppa Ganu Style. HAHA. Kalau gua tgh sedih, on the spot gua text dia. Share problem gua, then dia mesti pujuk dan tenang kan gua dulu, then ckp "Oppa mintak maaf sbb Oppa tak boleh tolong apa2 utk Qaqa." "Aku tak suruh kau tolong apa2 pun. Tolong dengar je cukup!" *baling mesin basuh. Sian dia kena marah balik. Sorry Oppa :3 Dialah yg banyak tahu tentang diri gua. Sebab dia one of person yg gua percaya :) 

FIRDAUS WONG BIN FITRI WONG WUI SAN 

Dia mix Chinese ke? Dahtu nama dia cenggitu ada macam mix Orang Dayak ke? Ehee. Bajet gengster comel jap :P Daus ni pun lama jugak kenal dia. Lupa lah bila, tapi tahun lepas jugak rasanya. Baik saaaangaaaatt! Entah, kalau cakap pun lembut (bukan lembut 'nyah' ye) je dgn gua, sampai satu tahap gua tak boleh langsung nak gurau kasar mcm org lain bila dgn dia :) Seriusly cakap, sape dpt dia untung betul. Baik, hemsem pulak tu. *Okay Daus, mohon jangan kembang :D Gua? Bukan gua taknak tackle dia, cuma tak sanggup nak hancurkan persahabatan. K *gurau 

MOHD HAFIZ (Sorry, nama ayah tak tahu xD) 

Hehe, tak pernah tanya lah pulak fullname dia. Dia pun tak pernah sebut randomly :D Tapi, dia baik jugak. Sweet tau :3 HAHA. Yang penting suara dia comel. Kan awak kan :P Mula2 kenal dia, hati gua nak terjatuh kat dia, pastu tak jadik gua tanam balik hati gua dalam2. Amboi ayat aku :D Kami dah berpunya skrg. Eh? Hewhew. Kami pernah lost contact entah taktahu kenapa. Pastu few month ago, kembali contact cam dulu :) Lama tak contact dia skrg, busy study leterw. Baguih baguih ^^

p/s : Dorang bukan skandal gua! Nak tahu tak, semua awang2 kat atas tu gua kenal melalui Facebook tau. Tapi tak penah jumpa lagi, belum ada rezeki :') Hebat kan kisah kami? Sape ckp berkawan di alam maya tak boleh pecaya? Yg penting kita kena ikhlas berkawan. Bukan bertujuan untuk ambil kesempatan ye. Remember this dear :) Ada jugak sorang dua mamat nak cuba jadi soulmates gua, tapi dia suka puji gua lebih2 bagi ayat2 manis berpuitis ala ala cerita P.Ramlee kat gua. Geli dol! Terus gua tendang dia dari list soulmates gua *gedeganggg langgar lori sampah* 

Untuk SPM ni, good luck korang! Do the best kay. I know you all can do it :) Perbanyakkan solat sunat malam untuk mohon keterangan hati dan kemudahan menjawab peperiksaan daripada Allah s.w.t. In Shaa Allah. Allah sentiasa membantu hamba-Nya yang tidak sombong untuk meminta daripada-Nya :') Ika doakan yang terbaik untuk korang! :) Hwaiting!


*KLIK PADA NAMA UNTUK STALK FACEBOOK MEREKA*
hewhew


Labels:



0 Comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi,
Esok-esok komen lagi...