Cik Qaqa Chiquititas ❤
THE SWEET OWNER



Cik Qaqa Chiquititas
Atika Baharudin
Sweet Sixteen '13
SPM Candidates 2014
SMK Tengku Panglima Perang Tengku Muhammad
6 December 1997

Saya akan menggunakan kata ganti nama "aku" disini. Sebab lebih selesa kot. Hehe. Mintak maaf ye readers :)

NAVIGATION

Navigation : touch hover image



Entry Owner Lyrics Ohsem

Assalamualaikum :) Hello peeps! Welcome to my super duper awesome blog :P Don't forget to follow me, drop your link and comment ❤


FAVOURITE QUOTES

Apabila untuk mendapatkan sesuatu itu. Bersungguh-sungguh macam mana pun kita. Bersusah-payah macam mana pun kita. Berusaha macam mana pun kita. Jika Allah s.w.t telah mengkehendaki itu bukan milik kita. Maka kita wajib menerimanya dengan hati yang redha. Sesungguhnya Allah telah menyediakan sesuatu yang lebih baik sebagai pengganti :)


TALKIE TALKING

No Harsh words here dear
Kindly drop your link
I will blogwalking you back
I'll be glad if you give your feedback about my blog
Let's be my super friends

 budak belum mandi kat sini



BLOG ARCHIVE



SPREAD THE LOVE



ASK ME?




PENGOMEN TERHEBAT

AWESOME CREDITS


Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Atika Baharudin
Follow: Facebook | Twitter 
Best Views : Google Chrome







Korang Nak Emoji Comel Tak?





Okay lah, ni aku cuma nak share je kat korang site apa yang aku refer untuk letak icon icon comel yang aku pakai kat blog aku ni :) Sebab ada orang tanya. Aku rasa korang dah tahu kot. Tapi aku share jelah kan kat sesape yg belum tahu :)

Site nye jap lagi aku bagi ye. Dah puas aku feeling feeling cakap sensorang ni baru aku bagi. Boleh ke cenggitu? wkwkw

K, aku harap korang nampak tiga ekor selebriti yang tgh buat Gangnam kat sebelah kiri tu kan? HAHA. Kalau tak cukup lagi, gambar2 yang aku pakai kat atas twitter aku tu. Ada lagi kat navigation aku, semua aku letak! Comel tau! Korang tengok lah kat situ eh? Tengok lah, tengok lah cepat! Kalau nak pun amek lah, tekan je right click :) (ekceli ni sememangnya ayat yang memaksa jemari anda menekan button yang disyorkan) wkwkwkw

Memang aku guna site ni je kalau nak letak apa apa yang cocomemelll kat blog aku ni. Sebab aku malas nak carik merata tempat. Nak buat sendiri lagi aku malaih! Kat sini pun dah complete weh :) Teheeee :3

Kalau nak lawat site ni pastikan korang ada tahap kesabaran yg tinggi k? Sebab dia punya page bapakkk kecik okay! Terpaksa zoom. Tapi bila zoom terlampau banyak, gambar jadi tak jelas. So aku tak zoom, aku zoom out mata aku je (menyepetkan mata). HAHA

Ha lagi satu, site ni owner dia abroad lah. wakaka. So no wonder lah site ni ada banyak tulisan korean maybe. Idk tu tulisan apa. So make sure korang pilih betul2 k? Takut diperlekehkan pulak. Eh ayat? Hehe.
Kat bawah ni saja je aku tetibe rajin nak carik kan utk korang yg tak berapa rajin. LOL

Budak perempuan comel dan kawaii. Boleh je sesaje nak letak kat post kan? menyomel kan lagi post korang :D
                        

Very Sweet Boy And Girl
                       

Cursor
                           

Khas untuk cats lover macam aku :) Nak buat button "Back To Top" pun boleh what?
                      

Ehem! Peminat Big Bang Diseru untuk Menyerbu :D

                 


Saya Salah Seorang Peminat Boys Over Flower (Walaupun katun je, tetap melting tengok A4 ni :3)

Baby Girl Psycho. (Macam adik Shin Chan je? -.-) Kita pun guna letak kat navigation kita. Heee
 

Divider Simple But Cute (Ribbon)

 









Banyak lagi ada. Icon untuk buat bullet point belambak sampai aku tak tahu nak pilih mana satu. Macam2 gambar lagilah ada! Dengan penuh teruja aku cerita. LOL. Makanan, rilakuma, Hello Kitty, panda, perkakas rumah pun ada? (I don't get it actually but I love it) :D 

Korang carik sendiri eh kat SINI  Thanks for reading! Maaf kalau entri ni boring. Aku tak boleh tidur sebenarnya. Ada masalah sikit lah. Dah pukul 2 pagi dah ni. Hm


  Picture of Rilakkuma




10 Comments:

Blogger wancrazykid said...

awww...comelnya... <3 jandi bof..ahahaha

24 November 2013 at 20:57  
Blogger Fiza Aizzawa said...

ala.. comelnye...

24 November 2013 at 22:02  
Blogger Atika Baharudin said...

Kannn comelll kannn :)

24 November 2013 at 23:48  
Blogger AfrinaTarmizi said...

nak satu boleh ..hikhik.. nk buat 'Back to top' pleasee comel sangat ..

25 November 2013 at 02:28  
Blogger AfrinaTarmizi said...

nak satu boleh ? nak buat ' Back to Top' pleasee, icon tu comel sangat ,,

25 November 2013 at 02:29  
Blogger Atika Baharudin said...

amik lah dear :)

25 November 2013 at 03:30  
Blogger Unknown said...

Oh wow that is something new ^^ thanks a lot for sharing it.. My entry might be more cuter after this lol

25 November 2013 at 07:41  
Blogger Atika Baharudin said...

hahahah, lol. you making fun of me ha? ugh :D

25 November 2013 at 07:51  
Blogger sabrinashekhahmad said...

comelnyaaa ^^

25 November 2013 at 17:55  
Blogger Atika Baharudin said...

kannn ^^

25 November 2013 at 21:42  

Post a Comment

Terima kasih daun keladi,
Esok-esok komen lagi...