Cik Qaqa Chiquititas ❤
THE SWEET OWNER



Cik Qaqa Chiquititas
Atika Baharudin
Sweet Sixteen '13
SPM Candidates 2014
SMK Tengku Panglima Perang Tengku Muhammad
6 December 1997

Saya akan menggunakan kata ganti nama "aku" disini. Sebab lebih selesa kot. Hehe. Mintak maaf ye readers :)

NAVIGATION

Navigation : touch hover image



Entry Owner Lyrics Ohsem

Assalamualaikum :) Hello peeps! Welcome to my super duper awesome blog :P Don't forget to follow me, drop your link and comment ❤


FAVOURITE QUOTES

Apabila untuk mendapatkan sesuatu itu. Bersungguh-sungguh macam mana pun kita. Bersusah-payah macam mana pun kita. Berusaha macam mana pun kita. Jika Allah s.w.t telah mengkehendaki itu bukan milik kita. Maka kita wajib menerimanya dengan hati yang redha. Sesungguhnya Allah telah menyediakan sesuatu yang lebih baik sebagai pengganti :)


TALKIE TALKING

No Harsh words here dear
Kindly drop your link
I will blogwalking you back
I'll be glad if you give your feedback about my blog
Let's be my super friends

 budak belum mandi kat sini



BLOG ARCHIVE



SPREAD THE LOVE



ASK ME?




PENGOMEN TERHEBAT

AWESOME CREDITS


Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Atika Baharudin
Follow: Facebook | Twitter 
Best Views : Google Chrome







Blogging World




Nota tapak tangan : Entri kali ni ada banyak bahasa mintak kaki dan gambar-gambar menyumbang kemualan. Sila tinggalkan entri sekiranya anda allergic alahan diatas.

Hi peeps! Macam biasa lah aku update pepagi buta camni. Sekarang ni jam tepat pukul 3.30 dan aku masih belum tidur. Yay! Congrate wahai mata ku. Alahai bukan selalu dapat mengadap internet sampai tengah malam gini kan. Harapkan cuti sekolah je ni. Kalau time sekolah jangan harap. Sebab tu time holiday ni aku manfaatkan sebaiknya untuk blogwalking korang semua, rapatkan hubungan sesama blogger! (ayat skema abadi)

Ye ni blog baru aku. Aku anggap blog ni as my second blog. Act ni bukan second blog, but new blog. Sebabnya aku anggap second blog tu maybe sebab terlampau sayang dengan arwah first blog. Padahal tak ramai followers pun time tu. Bape ratus je. Kenapa aku padam blog tu takyah cerita lah. Ehehe. Tapi aku bukan lah newbie sebab aku bukan first time berkecimpung dlm dunia blogging ni (ayat tak nak kalah okay?) HAHAHA *muntah durian*

Alhamdulillah, hari ni dah sebulan blog aku ni. Lebih kurang camtu lah, sebab aku create blog ni baru je akhir bulan lepas. Muda lagiiii :) Followers pun baru 30 orang. Wakaka. Sadis okay sadiss. Jeles tengok korang ada ramai followers. Ni sebab aku malaih nak blogwalking korang. Huh! Ekekeke. Gurau je. Aku suka blogwalking korang, entah. Setakat ni tak jumpa lagi blog yg lagi buruk dari blog buruk aku. Semuanya cantik belaka. K foine foine. HAHA

So, terima kasih lah ye sudi follow blog ordinary aku ni even blog aku takde kotak followers google friend connect. Ngeh ngeh. Ekceli fasal ni yang aku nak cerita. Yang atas tadi tu suma chapter intoduction. Okay? Wkwkwkw. Nak cakap lah blog aku takde widget tu sebab blogskin aku ni ada problem mende tah tak boleh nak letak widget tu. Sobsss. Aku dah banyak kali refer tuto sampai lenguh tengkuk aku. Tak dapat dapat jugak!

So aku tanya Kak Izyan apa masalahnya. Then dia try tolong buatkan pun tak boleh jugak. Dia kata probably blog aku ni ada something wrong somewhere lah. I guess so. Cis! Geram tahu dak? Widget tu penting sebab ada sesetengah orang yg taknak follow kalau takde followers widget tu. So nak buat camne. Tunggu jelah blog aku ni berwajah baru kan. Tapi bukan dalam masa terdekat ni lah. HAHA. Busy lah cuti ni. Aktiviti bakal bermula. Cewah!

Mungkin dalam minggu ni jugak aku akan balik ke rumah aku yang kat Selangor tu :) Spent cuti kat sana. Ekcited tahap gaban dah ni tau. Muehehe. Nak jumpa kawan-kawan lama aku. Bestfriend forever aku. Soulmates aku. HEHE. So mungkin aku akan jarang update blog. Sebab terpaksa tinggalkan Streamyx kat rumah sini. Korang jangan lupa aku pulak tau. Kita kan kawan. Kan kan kan. Muahaha :)

I MISS THEM 


Time ni baru selesai photoshoot. Qaqa yang belah kiri 



Dari kiri : Deqya, Qaqa, Huda :) Love this photo soooo much! ❤ 



Pretending to be a candid photo. LOL



Sweet 

Kami bertiga memang bestfriend sampai hujung nyawa. Cehh! Sampai tahap berangan nak berjiran lepas kawin nanti. Senang nak outing bila husband takde kat rumah kan. Wakakaka. Good ideas, babe :) Kalau nak tahu, kami gelar diri sendiri "Tiga Yang Cantik" HAHAHA. LOL. Errkk! Wanna go to sleep. Bye!






25 Comments:

Blogger Unknown said...

Oh as long as you have the follow me button up there I think it's alright though. Unless you want to show your amount of followers, hundred of them.. ops I mean 30 of them :P

JK, mine are even lower than yours xD

26 November 2013 at 12:52  
Blogger Fiza Aizzawa said...

sayangla kat blog lama.. tak pela.. start baru pun ok jugak..>_<

26 November 2013 at 18:54  
Blogger Atika Baharudin said...

@Hafiza : Tulah, sayang sangat T.T Takpelah kann.. :)

26 November 2013 at 22:20  
Blogger Ren Oh. said...

haha. macam kes aku blog berlambak2 tapi delete sebab? sebab bosan punye pasai har har har. In Sha Allah ni yang terakhir. huhu

ek nama blog chiquititas. teringat show yang siar dekat astro ceria tu. nostalgia~ :)

26 November 2013 at 22:24  
Blogger Atika Baharudin said...

@Razi : Nope. I don't mean to show my amounts of followers la. but, some blogger refuse to follow if we dont have the follower widget :)

26 November 2013 at 22:26  
Blogger Atika Baharudin said...

@Ren Oh : Hahahaha. blog lama saya ada banyak problem lah. sebab tu delete tu :) HUH? Show apa kat astro ceria?

27 November 2013 at 01:10  
Blogger Unknown said...

tiga yang cantik? okei, memang cantik pon.. hehe.. semoga tercapai angan2 tu.. :D

27 November 2013 at 04:20  
Blogger Atika Baharudin said...

hahaha, ughh sory kami hanya perasan je! haha :D

27 November 2013 at 04:44  
Blogger ezyra taharin said...

tgk gmbar2 korang teringat kwn2 time skolah

27 November 2013 at 07:06  
Blogger Atika Baharudin said...

atoto. kes rindu lah niii? hew hew :)

27 November 2013 at 07:19  
Blogger claudy said...

aww, harap2 lah bestfriend sampai hujung nyawa. saya pun harap my friendship macma tu jugak. but ! of my bestie, she's no longer with us ;(

27 November 2013 at 09:43  
Blogger Atika Baharudin said...

heee, thanks :) hope you guys macam tu jugak :) oh really? mean forever?? :(

27 November 2013 at 19:35  
Blogger Nae said...

Qaqa , hahaha ! Cantik apa blog nie . Mines lagi lah simple gila kot kalau nak dibandingkan dengan blog nie . ehem . takpe kumpul perlahan2 followers tu . ngeee :D BTW , semua cantik dalam pic kat atas ni hokayy ?! haha

27 November 2013 at 21:43  
Blogger Atika Baharudin said...

@Azwa : hahahaha. tulah tengah kumpul lah ni meraih simpati :D wkwkw. erk? hokay hokayy!! thanks :)

27 November 2013 at 23:37  
Blogger wancrazykid said...

.haha...alaa sian nya dia... tape2 janji ada button follow sudha :D

28 November 2013 at 06:59  
Blogger Atika Baharudin said...

kann siannn :( haha tula, syukur je :D

28 November 2013 at 07:07  
Blogger kakaktiricinderella said...

qaqa sangat cantik lah ^^

28 November 2013 at 09:38  
Blogger Unknown said...

dah follow back :D

28 November 2013 at 18:21  
Blogger CD said...

correction.. bukan xnak follow tau.. boleh je nak tekan follow atas tu, tapi nanti kalo adik cek, takde pown, bil follower xmeningkat.. haaa... cenggitu.. try la cari blogskin lain, error blogskin ni la kot tu...

29 November 2013 at 04:31  
Blogger Atika Baharudin said...

@Siara : eh? thankss :) siara pun cantik ^^

29 November 2013 at 05:39  
Blogger Atika Baharudin said...

@Balqis : orait :) thank you ^^

29 November 2013 at 05:39  
Blogger Atika Baharudin said...

@Farahizati : Ha'ah, silap tu qaqa tulis taknak follow. baru perasan, it should be some blogger tak boleh follow guna button tu.. tulah memang nak tuka blogskin lain. skrg ni bz sikit.. hehe

29 November 2013 at 05:42  
Blogger claudy said...

sorry late reply comment. yeah, forever. she passed away 3 days before my birthday and was burried on my birthday ;(

11 December 2013 at 00:08  
Blogger Atika Baharudin said...

@Claudia : its okay :) yeke? ugh. sedihnya. even me also dont know what to do if i was in your shoe :'(

11 December 2013 at 02:01  
Blogger claudy said...

Hmmm, kan ;( takpa lah,Tuhan lebih sayangkan dia kan :')

12 December 2013 at 08:27  

Post a Comment

Terima kasih daun keladi,
Esok-esok komen lagi...