Cik Qaqa Chiquititas ❤
THE SWEET OWNER



Cik Qaqa Chiquititas
Atika Baharudin
Sweet Sixteen '13
SPM Candidates 2014
SMK Tengku Panglima Perang Tengku Muhammad
6 December 1997

Saya akan menggunakan kata ganti nama "aku" disini. Sebab lebih selesa kot. Hehe. Mintak maaf ye readers :)

NAVIGATION

Navigation : touch hover image



Entry Owner Lyrics Ohsem

Assalamualaikum :) Hello peeps! Welcome to my super duper awesome blog :P Don't forget to follow me, drop your link and comment ❤


FAVOURITE QUOTES

Apabila untuk mendapatkan sesuatu itu. Bersungguh-sungguh macam mana pun kita. Bersusah-payah macam mana pun kita. Berusaha macam mana pun kita. Jika Allah s.w.t telah mengkehendaki itu bukan milik kita. Maka kita wajib menerimanya dengan hati yang redha. Sesungguhnya Allah telah menyediakan sesuatu yang lebih baik sebagai pengganti :)


TALKIE TALKING

No Harsh words here dear
Kindly drop your link
I will blogwalking you back
I'll be glad if you give your feedback about my blog
Let's be my super friends

 budak belum mandi kat sini



BLOG ARCHIVE



SPREAD THE LOVE



ASK ME?




PENGOMEN TERHEBAT

AWESOME CREDITS


Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Atika Baharudin
Follow: Facebook | Twitter 
Best Views : Google Chrome







END YEAR BIG GIVEAWAY BY MA

❤ بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم | لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ❤

nak join??klik banner di bawah
Photobucket

valid until 31 december 2013
pengumuman pemenang akan diumumkan beberapa hari selepas tamatnya Giveaway ini.



6 Comments:

Blogger Fatanah Khirizan said...

gud luck,akak! :D

12 December 2013 at 20:37  
Blogger Atika Baharudin said...

thank you dear! :D

12 December 2013 at 21:04  
Blogger Affy Afiqah said...

again, goodluck :)
rajin qaqa join GA ya ihiks~

13 December 2013 at 20:30  
Blogger Atika Baharudin said...

thank you kak.. ^^ hehe, takde lah rajin mana, saje je nihh :D

14 December 2013 at 06:50  
Blogger Siara Elina said...

woah ! goodluck k hehe

15 December 2013 at 06:45  
Blogger Atika Baharudin said...

Thank you kak :)

17 December 2013 at 20:28  

Post a Comment

Terima kasih daun keladi,
Esok-esok komen lagi...